Použít Zrušit

Obchodní podmínky eshopu

Provozovatelem internetového obchodu je

B E N K O R s.r.o.
Mělnická Vrutice 72
277 31 Velký Borek
IČ 47535687
DIČ CZ47535687
 
  1. Objednávání
    Všechny objednávky odeslané z našeho internetového obchodu jsou považovány za závazné. Pokud po objednání nedostanete na Vámi uvedený e-mail  potvrzení objednávky, Vaše objednávka nebyla správně odeslána a nemůže být vyřízena. Uvedené ceny zboží jsou konečné – včetně DPH.
  2. Poštovné a balné
    Poštovné se týká objednávek menších než 1500 Kč s DPH. Balné v našem obchodě neúčtujeme – tuto službu mají u nás všichni zákazníci ZDARMA!
  3. Vyřízení objednávky
    Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli.
    Doba vyřízení objednávky je zpravidla:
    - do 5 pracovních dní (není-li některé zboží momentálně skladem, ale je již na cestě)
    - v případě, že některé zboží není momentálně skladem a není ani na cestě, je zákazník telefonicky informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží naskladněno a může se sám rozhodnout, zda-li vyčká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo si vybere jiný podobný produkt, nebo zda-li objednávku zruší. O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem.
  4. Doručení zásilky
    Doba doručení zásilky závisí na rychlosti přepravní služby, u obchodního balíku je to však zpravidla 24 hodin.
    Pokud po uplynutí 5 pracovních dní od obdržení informačního e-mailu o vyřízení Vaší objednávky neobdržíte zásilku, nebo v případě problémů s doručením zásilky nás můžete samozřejmě také kdykoliv kontaktovat e-mailem: prodej@benkor.cz, nebo každý všední den od 7:00 - 15:30 hod. na tel. čísle: +420 315 624 231, a my Vám obratem zjistíme, kde se Vaše zásilka právě nachází.
  5. Převzetí zásilky
    Při přebírání zásilky zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozenost zásilky. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a informujte nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci.
  6. Úhrada zboží
    Zboží je standardně zasíláno na dobírku společností PPL nebo Zásilkovna - zákazník tedy platí za zboží až při převzetí zásilky.
  7. Osobní odběr
    Objednané zboží je samozřejmě možné si též osobně odebrat v našem výrobním provoze v Mělnické Vrutici v době od 7.30 hod. do 14.30 hod.
    Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.
  8. Dodatečné doobjednání zboží nebo úpravy objednávky
    Dodatečné úpravy již odeslané objednávky jsou možné buď na základě telefonické dohody každý všední den od 7:00 - 15:30 hod. na čísle: +420 315 624 231, nebo prostřednictvím e-mailu: prodej@benkor.cz, úpravy je však možné provádět nejpozději do doby vyřízení (vyexpedování) Vaší zásilky.
  9. Stornování objednávky
    Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemůže v předpokládaném termínu dodání vyzvednout, může každý všední den od 7:00 - 15:30 hod. telefonicky na čísle: +420 315 624 231, nebo e-mailem: prodej@benkor.cz objednávku zrušit.
    Včasné stornování nechtěné objednávky je jak pro Vás, tak pro nás lepší varianta, pokud předem víte, že zásilku nechcete nebo si ji nemůžete převzít.
  10. Záruční podmínky
    Na veškeré zboží poskytujeme záruku do minimální trvanlivosti uvedené na obalu.
    Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo skladováním.
    Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce – viz bod 5 - Převzetí zásilky).
  11. Reklamační řád
    Zboží reklamovat dle stávajících platných norem:
    V případě doručení zboží v poškozeném balení postupujte dle ustanovení uvedených v bodě 5 - Převzetí zásilky.
    V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením popisu vady.
    Reklamaci vyřizujeme (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem (14 dnů). Po překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
  12. Odstoupení od smlouvy
    V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží (nikoliv za poštovné). Vrácené zboží musí být v originálních obalech, které jsou v neporušeném stavu.
  13. Ochrana osobních dat
    Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání Vaší objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení Vaší objednávky. Více se dozvíte na stránce o Ochraně osobních údajů.
  14. Přejeme příjemný nákup a dobrou chuť. 

Koření on-line
s 5 výhodami

1 sortiment
skladem
2 špičková
kvalita
3 rychlé
dodání
4 věrnostní
slevy
5 záruka
čerstvosti

Doporučujeme

BIO Hřebíček celý 14g

Jalovec celý 30g

České Vánoce (taška)

Nejprodávanější

Čarodějka

Anýz celý

Zlaté žebírko

OK
ANO   NE
My a naši partneři potřebujeme Váš souhlas k využití cookies, abychom mohli provádět analýzu návštěvnosti, vyhodnocení a personalizaci reklam. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
OK Nastavení